CECHY ROZWOJOWE

Mówiąc o cechach rozwojowych wpływających na przebieg i efekty uczenia się, mamy na uwadze te wyznaczniki, które wiążą się z wiekiem podmiotu. Nie obchodzą nas już więc różnice międzygatun- kowe, myślimy wyłącznie o człowieku — chcemy wiedzieć, w jakiej mierze uczenie się zależy od jego wieku. Jest oczywiste, że z wiekiem zmienia się przedmiot uczenia się; czego innego uczy się niemowlę, czego innego dziecko w wieku przedszkolnym, czego innego młody człowiek w okresie dorastania. To zaś, że uczenie się zachodzi w ciągu całego życia, nie ulega wątpliwości (istnieją dane pozwalające przypuszczać, że uczenie się występuje już w łonie matki, pierwsze jego przejawy można stwierdzić przed urodzeniem się dziecka).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)