CZEGO DOTYCZĄ RÓŻNICE?

Czy jednak różnice dotyczą tylko przedmiotu uczenia się? Nie, z wiekiem zmieniają się również sposoby i dominujące u jednostki rodzaje uczenia się. W najwcześniejszym okresie rozwojowym dominuje uczenie się przez bezpośrednie kojarzenie bodźców i reak­cji, w okresach późniejszych — uczenie się z udziałem procesów pośredniczących (przede wszystkim myślenia, związanego u czło­wieka z systemem słownym). We wczesnych okresach dominuje uczenie się niezamierzone, w późniejszych — zamierzone. W ciągu wielu lat życia zmieniają się strategie uczenia się.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)