ISTNIEJĄCE POTRZEBY

Potrzeby istniejące w tych zakresach wyznaczają arsenał pożądanych środków. Okazują się one niezwykle ważne w wychowaniu. Same treści mają małą moc oddziaływania, a na wszelkie niezgodności w tym, co pochodzi od wychowawców (m.in. między tym, co oni głoszą, a tym, co czynią), młodzież jest szczególnie wrażliwa. Środki nie dostosowane do treści mogą sprawiać, że efektem wychowania staje się co najwyżej wiedza wartościach, a nie — jak powinno być — potrzeba, umiejętność chęć ich realizowania. Wielokrotnie zwracaliśmy uwagę na duże znaczenie aktywności po­znawczej jednostki w przebiegu uczenia się. Zastanawialiśmy się również, na czym ono polega i w czym wyraża się, jeśli chodzi o    rezultaty uczenia się .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)