NAWIĄZANIE DO INFORMACJI

Nawiązując do informacji na temat różnych poziomów funkcjonowania będącego efektem uczenia się, można powiedzieć, że samodzielne dochodzenie do stwierdzeń sprzyja działaniu twórczemu.
Samodzielne dochodzenie do stwierdzeń w początkowym etapie uczenia się okazuje się często dłuższe. Więcej czasu potrzeba zazwyczaj na wykrycie jakiejś prawidłowości niż na zapoznanie się z nią poprzez lekturę. Samodzielne postępowanie wiąże się także z większym wysikiem poznawczym. Wielorakie korzyści na etapach późniejszych sprawiają, że wydłużenie początkowego etapu uczenia się i zintesyfikowanie wysiłku okazuje się jednak opłacalne. Ponadto to, co dzieje się na etapie początkowym, ma w przypadku samodzielnego dochodzenia do stwierdzeń dodatkowe znaczenie. Rozwiązując problemy, podmiot uczy się postępowania badawczego, a w rozwoju jednostki jest ono nie do przecenienia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)