POZA GŁĘBOKOŚCIĄ

Poza głębokością, decydującą o poziomie przetwarzania infor­macji, ważną jego cechą jest zakres. Chodzi o to, że można analizować pojedyncze cechy (aspekty, zależności), a można dokonywać wszech­stronnych analiz całościowych. To także nie jest obojętne dla efektów uczenia się. Korzystne okazują się analizy różnokierunkowe, jedynie one mogą prowadzić do satysfakcjonujących efektów uczenia się. Na marginesie stwierdzeń dotyczących znaczenia przetwarzania informacji spróbujmy odpowiedzieć na pytanie, co dają w uczeniu się wyłącznie mechaniczne powtórzenia. Otóż mogą prowadzić do przy­
swojenia treści, jednak prawie nigdy nie okazuje się ono trwałe.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)