Promowanie nowych technologii

Aktualnie na świecie działają setki najróżniejszych firm komputerowych, które bardzo skutecznie i umiejętnie zarabiają na promowaniu tych samych modeli urządzeń od lat. Dla laika często kolejne edycje tego samego smartfona nie wnoszą nic nowego, ale osoby obeznane w nowinkach technologicznych a w szczególności branżowe magazyny czy programy telewizyjne pełne są recenzji o wiele bardziej wnikliwych. Dlatego chociażby producenci sprzętu elektronicznego chcieli sprzedawać kilka razy z rzędu to samo w wyższej cenie – rynki na to po prostu nie pozwolą i zbuntują się przeciwko opakowywaniu tej samej jakości w nową obudowę i sprzedawaniu czegoś takiego jako całkowicie nowa edycja sprawdzonego wcześniej na rynkach komercyjnych modelu. Czasami rzecz jasna firmy starają się zarobić nieco więcej poprzez takie działania, ale na dłuższą metę mogą one kosztować wiele z renomy, jaką cieszy się marka. Dlatego warto jest rozważyć opłacalność takich strategii i ich sens w bardziej długoterminowej perspektywie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)