RODZAJ POSTĘPOWANIA

Tego rodzaju postępowanie okazuje się zwykle bardziej efektywne niż samo tylko czytanie, szczególnie. Znaczenie działania na przyswajanym materiale nie ogranicza się do ogólnego wzrostu wskaźników, wyrażającego się w zwiększeniu bądź zakresu przyswojonych treści, bądź trwałości ich pamięciowego przechowania. Zależnie od rodzaju podejmowanych działań oraz od tego, jakich fragmentów bądź aspektów treści one dotyczą, te lub inne informacje zostają lepiej (w szerszym zakresie, trwalej) przyswojone. Ogólnie okazują się pożądane takie działania na sensownym materia­le, które sprawiają, że zostaje on lepiej zrozumiany, wyraźniejsze stają się związki między jego elementami składowymi oraz związki między nowym materiałem a dotychczasową wiedzą podmiotu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)