ROZŁOŻENIE POWTÓRZEŃ W CZASIE

Można przyjąć również kryterium inne niż czas trwania uczenia się. Na przykład uczymy się tak długo, aż osiągniemy odtworzenie przyswajanych treści, biegłe wykonanie ćwiczonej czynności itd. Cechą charakterystyczną tego sposobu organizowania powtórzeń jest koma- sowanie uczenia się. Drugi sposób postępowania różni się od pierwszego tym. że kolejne powtórzenia nie następują bezpośrednio jedno po drugim; uczenie się zostaje rozłożne w czasie. Jeśli na przykład chcemy przeznaczyć na nie 5 godzin, to nie wykorzystujemy tego czasu jednego dnia, ale uczymy się po 1 godzinie w ciągu 5 dni. Znamienną cechą tego sposobu po­stępowania jest tworzenie przerw między powtórzeniami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)