SKĄD SIĘ BIORĄ RÓŻNICE?

Skąd biorą się owe różnice? Załóżmy jednakowe kompetencje, jako że w przypadku różnic w tym zakresie zjawisko wydaje się zrozumiałe. Zwróćmy uwagę na dwie kategorie czynników. Jedną są odmienne style oddziaływań pedagogicznych, co do których po­szczególne osoby wykazują wyraźne preferencje, a które nie są jednakowo wartościowe lub których wartość jest zróżnicowana w róż­nych rodzajach kontaktów pedagogicznych. Kategorię drugą stanowią różne cechy osobowości wychowawcy-nauczyciela, które mogą spra­wiać, że w jednych oddziaływaniach uzyskuje on lepsze rezultaty, w innych gorsze bądź ogólnie jest bardziej lub mniej predysponowany do występowania w roli wychowawcy-nauczyciela.Jeśli chodzi o style oddziaływań, to zróżnicowanie jest bardzo znaczne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)