SPOSOBY STOSOWANIA

Przywykają do stosowania użytecznych sposobów uczenia się, przyswajają sobie przydatne w ucze­niu się różnych treści strategie uczenia się. Niekiedy czynią to świado­mie, dobierając każdorazowo strategie, o których mniemają, że są najbardziej użyteczne, czasem jednak postępują bezwiednie, wykorzys­tując wcześniejsze swoje doświadczenia i utrwalone przyzwyczajenia. Z ułatwieniem oraz hamowaniem proaktywnym mamy do czynienia wówczas, gdy wpływ uczenia się wcześniejszego na to, które po nim następuje, ujawnia się nie w jego przebiegu, ale w końcowych rezultatach — są one wyższe bądź niższe od tych, jakie wystąpiłyby, gdyby uczenia się poprzedzającego nie było. Uwarunkowania okazują się podobne jak w przypadku pozytywnego i negatywnego transferu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)