STOSOWANIE DO OKOLICZNOŚCI

Stosownie do okoliczności może służyć tu odpowiednio dobrany bądź specjalnie skonstruowany film, opowiadanie. W stwarzanych później swobodnych sytuacjach dzieci spontanicznie naśladują nie tylko to, co obserwowały w zachowaniu modela, ale starają się upodobnić do niego w zasadach postępowania. Powtarzanie takich sytuacji z odpowiednim stosowaniem nagród (wyróżnień) prowadzi do utrwalania pożądanych zachowań, a w dalszej konsekwencji do poznania sterujących tymi zachowaniami zasad (norm). Skutecznym środkiem okazuje się odgrywanie określonych ról związanych z zaba­wą, uczeniem się, elementami pracy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)