SZCZEGÓLNIE DUŻY WPŁYW

Najczęściej bywa tak, że uczeń zadowala się kryterium opanowa­nia materiału — umiejętnością przypomnienia go, wyrażającego się w reprodukcji. Zdarza się, że nie osiąga nawet tego kryterium, poprzestając na samym odbiorze treści i nie kontrolując, czy przyswoił je w wystaraczającym (zamierzonym, przewidzianym programem) stopniu. Rzadko po całkowitym przyswojeniu nowego materiału podejmuje specjalne działania w celu utrwalenia go w pamięci. Działania te mogą się wyrażać w powtarzaniu. Jest to równoznaczne z nieprzerywaniem uczenia się mimo osiągnięcia kryterium całkowite­go opanowania przyswajanych treści. To, co uczeń wówczas osiąga, bywa nazywane przeuczeniem.Liczne dane wskazują, że dbałość o to, by nastąpiło przeuczenie, jest czymś bardzo ważnym.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)