SZUKAJĄC CZYNNIKÓW

Nie interesowaliśmy się natomiast dotychczas uwarunkowaniami podmiotowymi związanymi z osobą nauczycie­la-wychowawcy. Chodzi o zależność efektów od tego, kim jest wychowawca-nauczyciel. Nie od tych jednak zagadnień rozpoczniemy nasze rozważania.Szukając czynników wpływających na przebieg i efekty uczenia się, analizowaliśmy znaczenie różnego rodzaju działań podejmowanych przez ucznia. Podobnie należałoby się zająć aktywnością wychowawcy-nauczyciela. Interesujące byłoby na pewno zdanie sobie sprawy ze znaczenia, jakie mają (mogą mieć) różne rodzaje działań wychowaw- cy-nauczyciela. Jedne z nich okazują się ogólnie bardziej efektywne, inne mniej, ponadto nierzadko służą czemu innemu; dają nie tylko lepsze bądź gorsze rezultaty, ale prowadzą do odmiennych wyników, jeśli chodzi o cele szczegółowe; co innego osiąga się za ich pomocą, ich znaczenie jest inne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)