UTRWALANIE PRZEZ POWTARZANIE

Działania te są jednak czasem trudne do rozgraniczenia. W tym samym bowiem czasie bywają podejmowane nierzadko obydwa rodzaje działań. Ponadto jedne i te same działania mogą prowadzić do obydwu celów.Mimo trudności w rozgraniczeniach etapów przyswajania i utrwa­lania uwzględnianie w zamierzonym uczeniu się obydwu celów jest ważne, a częste niepowodzenia, jakie spotykają jednostkę, są spowo­dowane brakiem wystarczającej dbałości o utrwalenie przyswojonych treści.Powtórzmy raz jeszcze, że sam odbiór treści nie jest równoznaczny z ich przyswojeniem, a przyswojenie nie świadczy jeszcze o trwałym efekcie uczenia się.Czynnością najczęściej podejmowaną w uczeniu się jest chyba powtarzanie. W uczeniu się obszerniejszych treści okazuje się ono niezbędne, zarówno dla ich przyswajania, jak i utrwalania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)