W JAKIM WIEKU?

To, w jakim wieku człowiek osiąga rezultaty mak­symalne i kiedy uczenie się jest najbardziej efektywne, zależy od rodzaju i przedmiotu uczenia się. Ogólnie im bardziej złożone czynności wchodzą w grę, tym jest to okres późniejszy. Zbyt wczesne uczenie się zamierzone nie przynosi oczekiwanych rezultatów, a w je­go następstwie z reguły powstaje zniechęcenie, ciążące negatywnie również na późniejszych rezultatach. Stąd na przykład nie można dowolnie przyspieszać pójścia dziecka do szkoły. Niekorzystne okazuje się jednak również zbyt późne uczenie się. A więc nieuzasad­nione odroczenie rozpoczęcia nauki szkolnej także daje efekty negatywne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)