WYKORZYSTANIE MOŻLIWOŚCI

Nierzadko jest ono równoznaczne z niewykorzystaniem możliwości rozwojowych jednostki, utratą posiadanych przez nią szans .To, czego jednostka może się już uczyć z powodzeniem, wyznacza sfera jej najbliższego rozwoju. Jest nią możliwy do ustalenia zakres bliskich rozwojowych osiągnięć. Ogólne prawidłowości rozwojowe informujące o tym, co po czym (i w jakim czasie) następuje, są uwzględniane w dobrych ramowych programach nauczania (tajemnica dobrego programu ogólnokształcącego tkwi właśnie w jak najpełniej­szym respektowaniu owych prawidłowości), do indywidualnych zaś właściwości uczniów powinien dostosowywać je nauczyciel.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)