WYNIKAJĄCE KORZYŚCI

Korzyści wynikające z rozkładania powtórzeń w czasie nie zawsze okazują się jednakowo duże. Zależą one przede wszystkim od wielkości przyswajanych treści. W przypadku bardzo małych materia­łów nawet korzystniejsze może być uczenie się skomasowane. Ważna okazuje się długość przerw. Zbyt długie przerwy w uczeniu się rozłożonym w czasie mogą sprawiać, że postępuje ono wolniej niż uczenie się skomasowane. Na ogół w początkowym stadium uczenia się {gdy zachodzi głównie przyswajanie) są pożądane przerwy krótsze, w stadium późniejszym (gdy materiał został już przyswojony i wchodzi w grę głównie utrwalanie) bardziej korzystne okazują się przerwy dłuższe.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)