ZAINTERESOWANIE PRZEDMIOTEM

Uczeń nie zainteresowany przedmiotem jest narażony na niepowodzenia.Ze zdolnościami specjalnymi, stylem poznawczym i zainteresowa­niami wiąże się aktywność podmiotu. Ta zaś, a szczególnie dominują­cy jej rodzaj, wpływa na uczenie się. Ogólnie największe szanse przyswojenia ma to, co jest włóczone w aktywność podmiotu.Pewne zmiany w dominującym rodzaju aktywności zachodzą z biegiem życia człowieka. Początkowo tym rodzajem aktywności jest u dzieci zabawa, później — nauka (czynność zamierzonego uczenia się), a u osób dorosłych — praca. Stosownie do tego małe dzieci najwięcej uczą się w zabawie, starsze — w wyniku czynności zamierzo­nego uczenia się, dorośli zaś — poprzez pracę. Poza wskazanymi zależnościami rozwojowymi istnieją również uwarunkowania indywidualne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)