ZAWSZE ŚWIADOME DZIAŁANIA

Działania te nie zawsze są świadome (więcej: rzadko kiedy uczeń w pełni zdaje sobie z nich sprawę). Występują jednak powszechnie i w uczeniu się mają duże znaczenie.Spójność struktury wpływa korzystnie zarówno na szybkość uczenia się, zakres przyswajanego materiału, jak i na trwałość jego przechowywania w pamięci. Wzmaga również odporność na różnego rodzaju interferencje, osłabia na przykład wielkość hamowania retro­aktywnego, sprawiając że kolejno przyswajane treści nie wpływają negatywnie na to, co zostało wcześniej wyuczone .Kryterium porządkujące (zasada, według której są organizowane treści) także nie jest bez znaczenia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, mam na imię Amadeusz a to jest mój blog, który mam zamiar rozwijać. Z racji mojego zainteresowania tematami technicznymi takowe właśnie wpisy będą pojawiać się na blogu! Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)